Dia vs Saya

1) Dia sweet macam gula-gula kapas,tapi saya selalu masam macam asam java...
~Dia sanggup tahan ngantuk(ingat ma xtau pa ngantuk ke..huhuh) tengok aku tido depan cam..eyhh,sweet ok..ader balak korang tahan tido duk ngadap korang tido?xder kann...

2) Dia lemah lembut,tapi saya dawai besi..
~Dia cakap ngan aku pun lembut jer,tapi aku ni slalu kasar...ok,maybe dier ader terkasar sikit biler pgg aku,but well..im much more rougher ok...sorry pappy..=)


3) Dia matang,tapi saya selalu macam budak-budak..
~Errrkk,ok..ini pnyebab utama kalau ktorg salah paham and gaduh-gaduh manja...lagi-lagi bilaberjauhan macam ni..huhuh..dier mungkin nak cakap laen,aku plak paham laen..xpasal2,ader yg xpuas ati kann..kann..hohoh..sorry pappy,im soo playfull..mammy try ubah k...

4) Dia baik,tapi saya kejam..
~Ermm..dier ni baek sgt..kadang2,santa claus pun xder baek macam die..barang aper sumer dier bley free2 kasi kat kawan2 mmbe2 xkire dier yg susah kemudian hari...aku plak kejam (bukan kejam sampai bunuh2 tuuu...) ,well,mayb gurls are lyke dis..ader plak aku nk amik brg kawan aku kann..huhu...

5 )Dia suka memujuk,saya suku merajuk...=)
~Ini attraction dia..hahha..saya suka merajuk( pernah post kan benda alah ni)..xperlu lar nk elobrate panjang2 lagi kan..paham2 sendiri sudah..

6) Dia pendiam,tapi saya suka membebel...
~Ermmm..memang pendiam..pemalu pun ader jugak..ingat lagi masa mula2 kenal..duk depan2 pun bley sms..aduyaiii..hampehh tul hati ni...Nad(kawanku),bler perasan ktorg depan2 pun ber'sms,mesti dier geleng paler..hahhaa..what can i do..laki ku pendiam n pemalu...>.<

7) Dia panas baran,tapi saya lagi baran...
~Haaa,dia kata dier panas baran..tapi saya rasa,saya lagi panas baran..lagi bertambah2 panas baran klu saya tengah lapar,perut dah bwat okestra...bwat lar lawak bodoh,free2 dpt jelingan maut...wakhahkakh...

8)Dia suka lagu BM/Indie..saya suka lagu BI
~Ermm..dia kata,kalau kuar dating,xsah kalau saya xpasang lagu BI..dah sampai tahap dia kata,hargai muzik malaysia..erkkk..hehhee...

Dia n Saya berbeza sangat kan..ader macam langit n bumi tak??xper2..org kate,biler berpasangan kene laen2,baru bley ngammm...walaupun kami berbeza,i know he loves me lotss..i love him toooooooooooooo...

0 viewers view:

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea