merajuk & memujuk

First date or should i say first meeting pun da merajuk..hahha..bley tak macam tu?Okoko..aku kuat merajuk..so?jeles??plss do...bler merajuk,for sure lar ada yang memujuk kannn...ohh,dia sangat comel bler cuba memujuk...
Seriusss..xtpu punya..xcaye?try lar testt...

*I'm ain't blonde n he doesn't have long hair n beard..=)


Hamboii2...bagi chan test jer laju nak try yerr..soorryyy skit k..saya sowang jer bley majuk n dpujuk oleh dier..sila kate saya gedik..hahah..:)

First date majuk sebab aper yer??ermm..japjap..recall balik...grrrr..*bygkan jimmy netron tgh perah otak*..ehhee..ohhh..sebab xder point nk bahas balik tajuk air mineral vs air masak..hahhaa..so i decided to tgk luar je larr...pdhal otak tgh pikir point nk bahas balik ni..heheh...si dia plak prasan aku dah 'mrajuk'..dia pnggil aku mcm2 n yet aku bwat bdoh sajer..hahah..dlm hati tgh gelak2 dngr sumer pnggilan tu..den...jengjeng jenggg..hahhaa...taptip tup...dier bwat ni..haaa..aper dier bwat tu??sila tgk gambar di bawah yer..hehee...

*haaaa...dpt bygkan x?

Heheh..auww auwww...die sangat sweeett...dia tarik tangan aku yang kasar macam gajah ni...ehehhe...dupdapduppp macam angin tofan lak jntung aku kann...
automatik bley tersnyum plak 2 kann...aduyaii...hncur plak plan nak majuk lama2..ehehe..ok,dia berjaya pujuk...kalah lagi..ishh,dah ler bahas kalah..kene pujuk pun kalah lagi...

Haaa,ni crite 1st date punye majuk..2nd 3rd 4th 5th pnye date pun ader lagi..tapi xmau ahh citer..bak kata lagu Fynn Jamal,150 Juta Kali...

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata


0 viewers view:

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea