Time waits for no one

Its Friday. Which means its the end of week 2. Before that, just wanna say ,sorry lah, kurang dah meng'update lately. My work is piling and I cant effort to procrastinate my work for too long. Boleh meroyan gila kalau buat keje last minit macam duludulu.

Having to carry 4 important subject this sem, mane mau ader mase maenmaen. Iyerrr,sekarang aku tobat. Kalau dulu,banyak maner pun keje I'll still have the time to merendek & melepak ke rumah kengkawan, date tak kira masa. Now i know, how much of time i have wasted. Kalau lah aku sedar diri from before, takde aku membazir masa.*menyesal*

Time is valuable my friend.*note to self jugak*

Dengki jugak at times tengok kawankawan yang sama batch dah nak sampai ke garisan penamat. Samesame mulakan the race, n yet I'm left far behind. Takpe,biar lambat asalkan selamat. Better late than never kann. *ayat sedapkan hati*

Back to topic. Baru week 2, tapi lecturer memasing bagi keje tak beragak. Not complaning. Tak elok complain, nanti tak berkat ilmu. Huhh. Oh well. Business statics ader tutorial for chapter 1 & 2, Psycho kene bwat chpter 2 powerpoint (next tuesday kene present), FSA nasib takde keje sebab dah siap dalam class, Law pulak ader tutorial chapter 1(Malaysian Legal System).

Siapa yang kenal aku mesti pelik kenapa aku amik Law lagi. Kann kann...Iyerr,dulu dah pernah amik,tapi.. sadly..aku lingkup. I dont know macam mner bley lingkup. Sangat impossible kan kalau result kuar and states that i got 0 for the paper. Mane mungkin. Its like as if aku tak attend class at all & tak bwat any assgment for carry marks. I did try to find my lecturer,tapi she was on leave at that time. Nak suruh dier check sekarang pun,macam dier simpan plak my exam papers. Redha je lah. Re-sit. Hopefully to pass & dapat A. Jauh tu langkah kann. dulu F*tak bangga*,in future nak dapat A. Mampu ke?

Jumaat sepatutnye hari aku spend time dengan Cik Abg. But its the end of the month. Cik Abg di paksarela untuk berkerja harini *sedeyhh*. So i'm here sitting in front of my lappy updating my week. Cik Abg kate, if i behave and siapkan all my assignments and tutorial, he'll bring me jenjalan. Dah lame dier tak bawak aku window shopping & movies bagai katenyerr. Tipu lah klu kate tak suke. Motivasi untuk siapkan keje jugak tu okay.

Its almost 12pm, I should stop now. Harus mandi. Lipat baju yang dah 3 hari dalam bakul tu. Siapkan tutorial Law. Godek dapo carik makanan ^_^ Clean the room kalau mood rajin datang.

Tooodlesss.







p/s : 8 down, 30 to go. Entry tanpa gambar sebab bluetooth device lappy takley connect to phone. Dah gila.

0 viewers view:

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea