Maaf,saya tak minat bola.

Saya bukan peminat fanatik permainan bola sepak..harap maklum..;)

Sape yang minat giler kat bola,mesti tau event latest FAM...yeah,maaf lar..saya tak minat sangat bola..nak lari separuh padang pun tercungap-cungap...im sorry if anything in my current post is worng..s i mention above..saya bukan peminat bola...


Anyways,kalau tak silap the last tournament/perlawanan bola Malaysia had was the AFF Suzuki Cup...betul ke?heee..betul lar kowt...aper?harimau VS garuda?
hehehe...pelik pelik jer binatang korang kan..maaf saya gelak..pardon me..;p
As we all know,Malaysia a.k.a harimau yang menang kan..kan..kan...Malaysia menang jer,semua bangga jadi Malaysians..kalau kalah..semua redha n pasrah,pstu mesti ckp..dah agak dah..malaysia maner teror sports...duhh..jangan tipu ok..saya pun rakyat malaysia jugak...

*ni ke team malaysia?
sorry lar klu salah gmbr n pemain..maen tibai jer dr google...

TAPI..yeahh TAPI...dalam ramai ramai dalam team tu..yang sorang ni je larr..yang budak pompuan duk huhaahuhaa... tak payah sebut pun dh agak kan saper...
Howyeahh..anda bijak..its da golie..erkkk..aper name dier?Khairul Fahmi ek?maaf larr..saya masih xminat bola walaupun ramai yang TIBA TIBA suke bola sebab minatkan anda...nak gelak KUAT KUAT...erkkk..ader lagi yang xkenal dier ke?

*ni lar org nyer..
ala ala korea gentleman some gurls wud say...
*the 'korean' malaysian made guy on field

Erkkk..dats da guy yang curently being all gurls dream..EXCEPT for me...boo me..korang pnye lar duk sibuk adore n admire mamat tu...too bad,dier dah di ambil orang...HAHAHA dekat korang...maaf lagi,saya kejam...;p

Well,En.Khairul Fahmi tak berjaya membuat saya cair walaupun berjaya menangkap banyak bola dekat tiang gol tu..TAPI...En.Khairul Anuar berjaya made me melt..with just his smiles...*mood jiwang*...hahaha...tiada motive pun blog ni..maaf lar buang masa korang membaca my crappy craps..huahauha...

I WANT MY 
KHAIRUL FAHMI ANUAR
*SiKeding odw to work...

2 viewers view:

fazmys said...

yeah..dh agak dh..sbb, AFF dh lama hbs..baru nk wat entry ni..hahahaha

k.sara said...

abg faz ; ahaha...ye ahh...AFF dh nk smnggu abes..tp mmber ramai yg duk tulis psl mamat tu lg..
7 pun ikowt sekaki..tp xder ahh nk tulis psl mamat tu..ehehhee...

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea