Para-noid ke ann-oid?

Eyhh..laaa..dah lama rupa nyer x berblog...hehh...tak berblog doesn't mean i stop blogwalking...i read but terlampau malas nak menaip and post anyting...macam kes Piala AFF aritu,im like 2 weeks late ke aper baru nak update kan...ni pun same kowt...tapi..yeahh,TAPI..ni cepat and tersedar cpt skit...AJL25 dh abes jugak rupa nyer..ehehhe...sedar tak sedar..dah nak msuk mnggu ke 3 bulan JANUARI 2011...time do run fast kan...

Hampehh..adat manusia lar kan...iri hati..xpuas hati..dengki bagai bila tgk yang sorang lagi lagi tinggi dari yang sorang lagi...kan..kan..eyh,xbaek menipu,sebab aku pun mcm tu jugak...ahahha...saper knl aku,akn tau hati aku mcm mner...yang penting..JANGAN HIPOKRIT...nak hypocrite,gie maen jejauh...ANNOYING ok org hypocrite ni...out of topic pulak ttbe kann..maap..maap...>.<

Ni haaa..nk bgtau benda yang terangterang korangkorang dah tau..haaa..nak tau aper?ni haaa...kedudukan anugerah AJL25 ari...heeee...

Juara AJL25               - Tolong Ingatkan Aku - nyanyian Ana Raffali
Naib Juara AJL25        - Drama King - nyanyian Meet Uncle Hussein & Black
Tempat Ketiga AJL25 - Noktah Cinta - nyanyian Hafiz


Persembahan TerbaikHanyut (Faizal Tahir)

Vokal Terbaik            - Hafiz (Noktah Cinta)

Korang dah tau kan...ader yang tak puas ati kan?tau tau..jangan tipu..hahaha..mase blogwalking..hampir semua kate xpuas ati ngan keputusan di atas...tapi,saper lar kite nk judge sape menang award aper..kan..kan..klu korang teror sgt,pegi lar cipta 1 lagu..nynyi lagu tu..pstu,idup lar trus macam artis tu...hehhee..dah melalut...abaikan...juz nak ckp,keputusan tu juri yang bwat...kite ni xder lar arif sgt bidang tu kan nk bntah2 marah2 keputusan tu..the decision has been made..org nyer pun dh selamat amik trophy...so,kite sesame lar doakn org nyer itu terus naekkn lagu mlyu ni...ehehe..kkk2..xmau gaduh2..;)

*bila saya marah n upset,sila buat saya senyum..(",)




p/s : Maaf saya paranoid..maybe its cos im missing u too much sampai bersikap begitu...or maybe saya annoyed dengan orang sekeliling awak yang saya dah cukup kenal hati budinya...atau mungkin saya jeles sebab saya tiada kat sana untuk temankan awak...arghh..maaf larr saya paranoid,annoyed dan jeles...


0 viewers view:

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea