Dirimu dalam kenangan

Ingat lagi tak kat kete ni..alaaaa..yang ni...jappp..jappp...ingat takkk???


Haaaa..dah ingat takkk??kalau tak ingat jugak,refer kat entry ni...


Dengan duka cita,ingin dimaklumkan...my fav jet is no longer around...sedeyhh tauuu..sayangg kowttt ngan kete ni...tapi,tiada pilihan but to let go of the car...JEJ 8898 officially sold to Remi(adik arwah Alang) after months of thinking & negotiating...9k was all its worth...

9k tu bukan duet aku okayyy..Cik Abg i yang punye...ingatkan nak simpan the whole 9k,tapi banyak pulak sideside expenses yang perlu dilangsaikan sblum duet ley msuk dlm ASB untuk simpanan kawen*auwwwwww*....after minusing cni sane,total yang dapat msuk ASB is 4k...

Agak2 dalam mase 2 tahun lebih,4k tu bley jadi bape?? Kalau ley naek byk,bagus lah...kurang skit jumlah loan Cik Abg aku nak apply nanti...bwat muke beli rumah pun aku tak kesah...*future planning lah seyhh*

Ohhh..nak update lagi mane duet 5k tadi hilang...next entry okayyyy...








p/s : kalau macam ni lah gayanyer,korang nak panggil aku queen control + gold digger pun aku xkesah...korang lagi takde hak nak bwat ape yang aku bley bwat..hutang lame kasi settle dlu baru bukak cter baru okay...!

0 viewers view:

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea