Waktu dulu-dulu

Yesterday,sambil berdating dengan Cik Abang...bukak lappy & online...haaa,jgn tak tau..aku dating pun bawak lappy..sayang betol aku ngan lappy sampai tak ley nak berjauhan..hahaha...okayy,tipu saje..saper percaye memang lurus...=)

Bawak lappy semalam sebab Cik Abang nak bwat surat rasmi for his Bangla worker,,,mamat tu nak balik kampung...huhhh..susah betol nak balik kampung sndri pun nak kene mintak kebenaran dari pihak atasan...tak sampai 10minit pun aku taip out & save the letter..than Cik Abang mintak carikkan cord guitar from the internet...


Tu yang best pasal my Cik Abang..haha...biler dier bosan,dier maen ler guitar bujang dier tu...kadang2 bila mood jiwang romantik dier datang,he would send me his voice & guitar recording..ahaa..walaupun suara ke laut,ader aku kesah???? Suwiiitttt tuuu..ader laki korang bwatkan macam tu??

Dapat ler jugak carik 4 lagu...lagu nak jiwang abes..haha...xper,aku layan kan sajer...dalam mencari tu,aku sempat online FB * macam kat hostel xley online* kebetulan my Bapak tengah online..i guess dier tengah xder keje sampai selongkar all the old photo album kat rumah tu...he made an album of what he found...

Terkedu sebentar bler tengok gambar2 tu semua...rasa macam nak balik je ke zaman kecikkecik..rasa macam comel jerrr...bwat salah ke hape,xder yang nak marah...kecikkecik pun xder responsibalities... all i had to do was pegi tadika,balik tadika..blaja ABC 123...ujung taun exam,dapat no 1..bley claim hadiah barbie doll...indah nyer laarr haiii saat2 kecik2 dulu... almost burst into tears bler tengok gambar2 tu semua...rindu glerrrr...

Nak menaip kenangan satu2,memang tak benti sampai mnggu depan...therefore,i'll leave it up to here with some pictures...












0 viewers view:

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea