Wakk'luuu Part 1

Derrderrderrr...

Wa tak tau nak cakap macam maner ngan lu..lu dah dapat kachingggg,lu ghaib trus kann...smart lahh lu...lu susah,pandai lu korek lubang cni cna nak idup kann...terbaek ahhh...wa tak nak banyak cter lah,sebab ni benda pun bukan wa punya hal...tapi agak2 ah okayy..lu susah org tolong,lu dah senang..mau makan angin pun mau tipu kaaaa??Lu kuar ngan org laen,lu kate kuar ngan org laen..apa macam ini?? Its like me going out with my Cik Abg & telling u im going out with my dad...derrrhhh..itu menyamakan Cik Abg wa ngan Bapak wa....xsyokk owww macam tu...Lu sendiri mau pikir lahh..dunia ni kecik jer maaa,lu pusing cni cna,confirm kantoi punya satu hari nanti...lu sudah tipu,tak sampai 5 minit wa dah tau lu kincing sama waaa...wa tak heran okayy...lu ngan wa pun bukan ader pape...so its up too u...lu mau jenjalan ke..mau shopping ke...wa sikit pun takde kesah,tapi pls lahh...jangan mau kincing same orang yang byk tolong lu mase lu susah...ni kachinggg dah byk kannn...utang bler mau langsai...duet haram duet halal itu blakang crita...duet tetap duet...lu jgn mau enjoy sgt laah okayy,lu bergaye tapi papa kedana pun untuk aper...wokayy lahh,wa chau dulu...wa byk cakap pun bukan lu mau dengar..wa senyap xder cakap cakap depan sebab lu kawan wa punya kawan..wa xmau ruin the frenship because of u..tak berbaloi...adiossss....





p/s : when poverty knocks at the door, love flies thru windows...renung-renungkan...>.<

2 viewers view:

yana d'zone said...

andek sara,awak memarah sape ni? gangster okeh :)

k.sara said...

amacam..bley join KL Gangster 2 x...hahaha..marah dekat Si Luncai yang kacang lupekan kulit...

 

Storyline of Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea